تپه رش .......

تپه رش روستایی با صفا با اهالی پاک و بی آلایش

تپه رش .......

تپه رش روستایی با صفا با اهالی پاک و بی آلایش

به به چه نمازی!

سجاده‌ی زردوز که محرابِ دعا نیست
گفتند سر سجده کجا رفته حواست؟
اندیشه سیّال من ـ ای دوست ـ کجا نیست؟!
از شدت اخلاص من عالَم شده حیران
تعریف نباشد، ابداً قصد ریا نیست!
از کمیتِ کار که هر روز سه وعده
از کیفیتش نیز همین بس که قضا نیست
یک‌ذره فقط کُندتر از سرعت نور است
هر رکعتِ من حائز عنوان جهانی‌ست!
این سجده سهو است؟ و یا رکعت آخر؟
چندی‌ست که این حافظه در خدمت ما نیست
ای دلبر من! تا غم وام است و تورم
محراب به یاد خم ابروی شما نیست
بی‌دغدغه یک سجده راحت نتوان کرد
تا فکر من از قسط عقب‌مانده جدا نیست
هر سکه که دادند دوتا سکه گرفتند
گفتند که این بهره بانکی‌ست، ربا نیست!
از بس‌که پی نیم‌وجب نان حلالیم
در سجده ما رونق اگر هست، صفا نیست
به به، چه نمازی‌ست! همین است که گویند
راه شعرا دور ز راه عرفا نیست

فکرم همه‌جا هست، ولی پیش خدا نیست

نظرات 3 + ارسال نظر
افشین آزادی یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:54 ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام،وقتتون بخیر
بنده افشین آزادی از برندگان مسابقه ویژه سفر حضرت آقا به کرمانشاه هستم اما هنوز تماسی با من گرفته نشده.
لطفا اگر اطلاعی از جوایز دارین بنده را مطلع بفرمایید
9188306319

حمید میرزایی نژاد دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:45 ب.ظ http://hamidmirzaei.photoblog.ir

سلام به به عجب شعر قشنگی بود.
شاد بزی همیشه

قلم صادق سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:59 ب.ظ

سلام علیکم خدمت جنابعالی.شعری زیبا و پر از مفهوم.به قول خودتون منصور باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد