تپه رش .......

تپه رش روستایی با صفا با اهالی پاک و بی آلایش

تپه رش .......

تپه رش روستایی با صفا با اهالی پاک و بی آلایش

سال بعد هم ما رو دعوت می کنی؟


همیشه وقتی مهمونی ها تموم میشه، حس غریبی دارم...




چه برسه به این دفعه که مهمونی خدا داره تموم میشه...


خدایا خیلی سعی کردم قدر این مهمونی رو بدونم ولی بازم احساس می کنم نتونستم...


یعنی سال بعد هم ما رو دعوت می کنی؟

نظرات 3 + ارسال نظر
علیرضا کوچولو جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:03 ق.ظ http://alirezanoori.niniweblog.com/

سلام دوست خوبم
طاعاتتون قبول و عیدتون مبارک.
یه عیدی به من بده و دلم و شاد کن، الهی که خدا به حق این عید عزیز بهتون بهترین عیدی رو بده...
من در جشنوارۀ تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کردم و شما می تونید بهم کمک کنید.
کافیه با موبایلتون 179 را به 20008080200 پیامک کنید و بهم رای بدید.
خواهش می کنم این کمک و بهم بکنید. فقط تا ساعت 24 امروز فرصت پیامک دادن هست.
تا الان 900 رای جمع شده و من هنوز نفر پنجم هستم ولی فاصله با نفرات سوم و چهارم خیلی کمه.
اگه می دونستید پیامک شما چقدر برام ارزشمنده همین الان رای می دادید.
از این که لطفتون رو دریغ نمی کنید سپاسگزارم.
آرزو می کنم خداوند بهترین عیدی ها رو که به بهترین بنده هاش میده، بهتون بده.

حدیدی یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:01 ب.ظ http://sonqor.net

سلام
سایت سنقر نت این بار با جمع آوری لیست وبلاگ های همشهریان ، کانون وبلاگ نویسان سنقری را راه اندازی کرده است. هدف ما از این کار، ایجاد ارتباط پویا بین فعالین مجازی شهرستان است.
برای عضویت در کانون وبلاگ نویسان سنقری، با مراجعه به سایت سنقرنت ( sonqor.net) به بخش « کانون وبلاگ نویسان» مراجعه کنید و نام و آدرس وبلاگ خود را از بخش نظرات ارسال کنید تا به لیست اضافه شود.
اگر نظری یا پیشنهادی برای استفاده از پتانسیل این مجموعه دارید حتما اعلام کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد